Maandtrajectkaart
Richard
2010-06-05 21:07:19 UTC
Weet iemand of een maandtrajectkaart of maandnetkaart ook te gebruiken
als voordeelurenabbonement?
Joep van Daalen
2010-06-05 21:27:57 UTC
Post by Richard
Weet iemand of een maandtrajectkaart of maandnetkaart ook te gebruiken
als voordeelurenabbonement?
Nee, daarvoor moet je een jaarkaart hebben.
Joep
Richard
2010-06-05 21:58:48 UTC
Post by Joep van Daalen
Post by Richard
Weet iemand of een maandtrajectkaart of maandnetkaart ook te gebruiken
als voordeelurenabbonement?
Nee, daarvoor moet je een jaarkaart hebben.
zoiets dacht ik al maar wist het niet zeker en op de ns site kon ik het
zo snel niet vinden.
dank voor het antwoord.
Richard
2011-02-19 20:46:04 UTC
Post by Joep van Daalen
[...]
Is er al een planning wanneer een trajectkaart gecombineerd kan worden
met de VDU?
ProOne
2011-02-19 23:51:49 UTC
Post by Richard
Post by Richard
[...]
Neen, nog niets over bekend.
Op het forum op de site van NS al wel enkele malen aan de orde gesteld, maar
het webteam van NS heeft daar nog niet op gereageerd met een (richt) datum.