Ik heb een grote troep gemaakt in de trein!!!
Marc D
2013-02-12 16:30:47 UTC
Ik had koffie met melk en chocolademelk in mijn tas. Ik sta op om over te stappen, ik zie ineens dat ik een plasje heb achtergelaten dat uit mijn tas lekte. Maar ik moest de trein uit, anders kwam ik in Duivendrecht uit, terwijl ik naar Weesp toe moest. Dus ik kon mijn eigen troep niet meer schoonmaken.

Ik me nu net een asociale vandaal!!! :-( :-(

In mijn tas zat dus een opengeschoten drinkbeker. Die had ik dan nog in een plastic tas verpakt, maar dat had niet geholpen. Als ik het eerder gezien had, dan had ik het natuurlijk zelf opgeruimd. Nu is het vast ingetrokken, en zit er een vlek op de bank. Ik ben een tokkie die overheidsbezit vernield!!
ben doedens
2013-02-13 02:08:51 UTC
"Marc D" <***@gmail.com> schreef in bericht news:ce0f818f-e5ac-46cd-9064-***@googlegroups.com...
[...]

Ga stil in een hoekje zitten en schaam U diep !! ;-)
--
Met vriendelijke groeten,
Ben Doedens
Johannes
2013-02-14 02:45:00 UTC
Post by Marc D
[...]
Meld je gewoon "vrijwillig" bij de spoorwegpolitie, toon berouw (of op zijn
minst krokodillentranen) - dat scheelt soms in de strafmaat - en betaal de
NS de schade.