Goed nieuws?
2012-10-12 15:19:06 UTC
Heb ergens gelezen dat de intercity vlissingen-amsterdam weer via
schiphol gaat rijden: dat is toch weer goed nieuws.
Wel heeft hij meer tussenstops zie ik in de reisplanner...
Piet Beertema
2012-10-12 15:46:22 UTC
Post by J
Heb ergens gelezen dat de intercity vlissingen-amsterdam weer
via schiphol gaat rijden: dat is toch weer goed nieuws.
Dat staat nog te bezien: wéér meer kans op oponthoud door
"rook" in de Schipholtunnel...

-p
ben doedens
2012-10-13 00:33:47 UTC
Post by Piet Beertema
Post by J
Heb ergens gelezen dat de intercity vlissingen-amsterdam weer
via schiphol gaat rijden: dat is toch weer goed nieuws.
Dat staat nog te bezien: wéér meer kans op oponthoud door
"rook" in de Schipholtunnel...
Die scheen onlangs - bij uitzondering - zelfs echt te zijn geweest !!! ;-(
--
Met vriendelijke groeten,
Ben Doedens
2012-10-16 14:16:59 UTC
Dat neem ik dan maar voor lief...
Jan Gorter
2012-10-13 17:29:34 UTC
Post by J
Heb ergens gelezen dat de intercity vlissingen-amsterdam weer via
schiphol gaat rijden: dat is toch weer goed nieuws.
Wel heeft hij meer tussenstops zie ik in de reisplanner...
Er komt zelfs een directe IC Vlissingen V 19.39 - Leeuwarden A 0.56, met 31 tussenstops onderweg ! 5 uur en 17 minuten reistijd.
en een directe IC Vlissingen V 20.09 - Groningen A 1.48, met 31 tussenstops onderweg ! 5 uur en 39 minuten reistijd.
Piet Beertema
2012-10-13 18:26:45 UTC
<KNIP google groups bagger>
Halleluja. Eindelijk een manier gevonden om die gg bagger
verder buiten de deur te houden. *global ploink* dus.

-p
2012-10-23 14:59:54 UTC
Post by J
Heb ergens gelezen dat de intercity vlissingen-amsterdam weer via
schiphol gaat rijden: dat is toch weer goed nieuws.
Wel heeft hij meer tussenstops zie ik in de reisplanner...
Eigenlijk zie ik dubbel goed nieuws in de treinplanner:
je kunt nu twee keer per uur rechtstreeks naar schiphol.
Vroeger moest je toch soms in roosendaal overstappen op de
beneluxtrein?
Eigenlijk beter dat die niet meer rijdt: ik kom gelukkig toch bijna
nooit in Belgie.
En anders neem ik wel de stoptrein tussen roosendaal en antwerpen.