treinstation antwerpen dam?
2013-05-22 17:11:59 UTC
Stopt dat stoptreintje tussen roosendaal en antwerpen niet meer in
antwerpen dam?
Ik dacht dat dat vroeger wel was of vergis ik mij?
Rene
2013-05-22 17:31:28 UTC
Post by J
Stopt dat stoptreintje tussen roosendaal en antwerpen niet meer in
antwerpen dam?
Ik dacht dat dat vroeger wel was of vergis ik mij?
Nee. Al een aantal jaar niet meer.

Na Antwerpen=Luchtbal gaattie de tunnel in rechtstreeks naar
Antwerpen=Centraal. Dat laatste overigens niet als er "werken zijn"
zoals onze zuiderburen zeggen; twee weken geleden meegemaakt. Toen
reed hij *stapvoets* de oude route rond Antwerpen, maar stopte ook
toen niet in Antwerpen=Dam en =Oost. Wel 40 minuten vertraging:-(
2013-05-22 20:00:44 UTC
On Wed, 22 May 2013 19:31:28 +0200, Rene
Post by Rene
[...]
Maar rijden er dan helemaal geen treinen meer naar antwerpen dam?
Als ik op de website van de nmbs van antwerpen centraal naar antwerpen
dam invul komen er alleen bussen en trams uit.
Rink
2013-05-22 23:34:27 UTC
"J" schreef ...
Post by J
Post by Rene
[...]
Na wat snuffelen op http://www.belgianrail.be kom ik inderdaad tot die
conclusie.
Er stoppen geen treinen meer op Antwerpen-Dam
Idem voor Antwerpen-Oost.
iMark
2013-05-23 06:31:16 UTC
Post by Rene
[...]
Het is dan ook bijzonder moeilijk om anno 2013 dergelijke informatie te
vinden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Antwerpen-Dam

Citaat:
"Station Antwerpen-Dam is een voormalig spoorwegstation langs spoorlijn
12 (Antwerpen - Essen - Nederland) en spoorlijn 27A. Wegens werken op
het Antwerpse ringspoor werd het station op 10 december 2011 voorlopig
tot eind 2014 gesloten voor reizigersvervoer."
Bedankt weten we dan ook weer.
r***@gmail.com
2015-01-06 08:26:02 UTC
Wij zijn nu niet meer eind 2014 maar begin 2015.. Ik vind echter geen nieuwe informatie terug wat betreft het station te Antwerpen Dam, iemand die misschien iets meer weet?